Pages

Monday 8 August 2016

Čtvrtý víkend

Při psaní názvu k tomuto článku se mi ani nechce věřit, že to jsou již čtyři týdny. To je celkem měsíc, kdy se člověk cítí, jako by byl o něco ochuzen. Jako kdyby mu někdo něco vzal. Jen tak čekat, pozorovat čas plynout. Moc si neužívat a nikam nechodit. Ztracený měsíc. Přeji si, aby se konečně vyčasilo a abych mohla vyrazit ven, mezi lidi, ale obávám se, že to ještě chvíli bude trvat.

Tento víkend jsem musela opět odpočívat. Tělu to prospělo. Pořádně jsem se najedla, zesílila. Sousedka nám už pomilionté donesla něco na zub. Zase jsem na to smutně koukala a celý dva dny opakovala, jak chci něco pořádnýho, dort, zákusek a kdo ví co. Chtít můžu, ale nechci vidět, co by po snězení čehokoli mastného následovalo. Zpět k zákusku. Paní si s tím musela dát hodně práce. Mělo to nějakou podkladovou vrstvu z těsta, na kterou byla namazána tenká vrstva marmelády. Na marmeládě ležela snad dvoucentimetrová vrstva šlehačky. Na té byly rozloženy pruhy jednak bílkového a taky piškotového těsta. Prostě jak od cukrářky.

Kromě přemýšlení o jídle jsem si konečně udělala čas na čtení. Sice jsem v poslední době přečetla komiksovou knihu, ale tomu se moc čtení říkat nedá. Tak jsem se v sobotu začetla do dětské literatury. Přesněji do knihy Bela a Sebastián. Nikdy jsem neviděla ani film, seriál ani anime verzi. Na to, že jsem nevědomky zvolila verzi ve slovenštině, se příběh četl lehce. Jediné, co mě překvapilo, bylo o jak smutný příběh jde. Předtím jsem o knize pouze věděla klíčová slova: pes, chlapec, hory. Čtení mě navnadilo na prohlídku internetové psí encyklopedie. Jak jinak. Co by tak člověk mohl ode mě asi čekat. Snad jen prohlídku youtube videí štěňat nebo velkých huňáčů. Ano, i na to došlo.

Poslední aktivitou tohoto víkendu bylo opakování z páteční výuky jazyka. V pátek mi ta hodina velmi rychle utekla a říkala jsem si, že jsme toho ani moc neprobraly. V neděli jsem své tvrzení vzala zpět, protože jsem si za odpoledne přepisování pravidel výslovnosti vůbec nepřišla jistá v kramflecích. Ještě mám pár dní na procvičování. Zajímalo by mě, co dělají o víkendu ostatní. Tak nějak je mi jasné, že opakování si "já jsem, ty jsi, ..." ani brečení u dětské knihy to nebude.

No comments:

Post a Comment